.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
18 درصد بودجه مصوب مازندران دریافت شد

استاندار مازندران گفت: حدود 18 درصد بودجه مصوب مازندران را دریافت کردیم و با بهبود وضعیت تلاش می‌کنیم تا باقی بودجه‌های عمرانی را جذب کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، بازدید استاندار مازندران از مناطق محروم بخش خرم آباد و دهستان سه هزار با حضور معاونان و مدیران کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آبفار، برق منطقه‌ای،  منابع طبیعی،  مخابرات،  آموزش و پرورش و مدیران شهرستانی و بخش و نمایندگان مردم در شوراها و دهیاری‌ها انجام شد.

سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در جمع مردم روستای سرن از دورترین روستاهای دهستان سه هزار از توابع بخش خرم‌آباد تنکابن اظهار داشت: در سال جاری وضعیت اختصاص بودجه‌های عمرانی خوب نیست و ما تقریبا 18 درصد از بودجه مصوب استان را دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بودجه ویژه است و هر مدیری مشکل دستگاه خود را می‌داند اما استانداری باید به مسائل همه دستگاه‌ها اشراف داشته باشد افزود: چون پشتوانه دولت در درآمدها به نفت و اندکی نیز به دریافت مالیات متکی است.

مدیریت صحیح و فرهنگ مقاومتی در برابر تحریم

طاهایی بیان داشت:  یکسری از تنگناهای مقطعی تحریم‌های دشمنان نظام مشکلاتی را ایجاد کرده است اما اطمینان داریم با مدیریت صحیح و فرهنگ مقاومتی که در ملت ایران بر پایه تعالیم دینی و اعتقادی و همچنین تکیه بر قیام عاشورایی امام حسین ‌(ع) سراغ داریم کمک می‌کند تا بر مشکلات چیره شویم.

وی درباره پیرامون قیام کربلا و فرهنگ معرفتی آن گفت: آنهایی که خودپرست و دنیا محورند و خداوند را قبول ندارند و آزاده نیستند نشان دادند بویی از معرفت نبرده‌اند و امروز می‌بینیم چگونه زن و بچه  و پیر و جوان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشند که یقینا جریان امروز اسراییل باقیمانده نسل فرعون‌ها و نرون‌ها و هیتلرها هستند که به مردم بی‌دفاع اینگونه ظلم روا می‌دارند.

استاندار مازندران با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب و نظام اسلامی افزود: زمانی اوایل انقلاب بیشتر دغدغه ما رفع محرومیت‌های مردم در نیازهای اساسی و اولیه آنها بود اما به برکت انقلاب و خون شهدا بیشتر مشکلات اساسی مناطق محروم کشور توسط دولت مورد توجه قرار گرفته اند و بخش اعظمی از آنها حل یا در حال رفع هستند.

طاهایی اظهار داشت: دولت احمدی‌نِژاد نیز با رویکرد خدمت بی‌منت و صادقانه به‌ویژه مناطق محروم در پی آن است تا با تداوم رویه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات  محرومیت‌های روستاها را به حداقل برساند.

سیاست‌گذاری دولت برای رفع مشکلات

وی افزود: زمانی برای دستیابی به روستایی از بالا دست تنکابن در سه هزار و دوهزار حتی راه دسترسی نداشتیم اما امروز به برکت نظام و تلاش دولتمردان بخش اعظمی از روستاها از امکانات خوبی مانند راه  آب  برق  تلفن و ... بهره‌مند شده‌اند، اما باید توجه داشت امروز به دلیل برخی مشکلات  دولت برای خدمت رسانی درحوزه‌هایی  مشکل و محدودیت‌هایی دارد که درصدد است تا با تلاش مضاعف و سیاست‌گذاری صحیح آنها را برطرف کند.

طاهایی ادامه داد:  در این راستا علاوه بر برگزاری سفرهای استانداری و مدیران کل به مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها و حضور در روستاها  پیگیر مطالبات مردم به صورت چهره به چهره باشد و در تنکابن نیز برای تسهیل در امور  فرمانداری آن ارتقاء یافت و با ابلاغ قوانین و حدود اختیارات آن امیدواریم مردم بتوانند در این شهرستان بدون حضور در مرکز استان بخش اعظمی از مسائل را پیگیری کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه 54 درصد راه‌های شهرستان تنکابن آسفالت شده‌اند افزود: این شهرستان از این حیث از شاخص استانی شرایط بهتری دارد اما برای حل برخی از مشکلات از این دست هنوز به بخشی از تسهیلات ویژه نیازمند است.

وی تصریح کرد: کار توسعه کشور و استان با تمامی توان توسط مدیران نظام و دولت ادامه دارد هرچند استکبار تلاش می‌کند با انواع موانع و فشارها این روند را متوقف کند.

عدم اختصاص بودجه به خسارت سیل تنکابن

بازدید استاندار مازندران از مناطق محروم بخش خرم آباد و دهستان سه هزار با حضور معاونان و مدیران کل راه و شهرسازی،  جهادکشاورزی، آبفار، برق منطقه‌ای،  منابع طبیعی،  مخابرات،  آموزش و پرورش و مدیران شهرستانی و بخش و نمایندگان مردم در شوراها و دهیاری‌ها انجام شد و در این راستا مدیران ارشد استان به بخش اعظمی از مسائل توجه و دستور رسیدگی‌های لازم از سوی استاندار به مدیران مربوطه اعلام شد.

به گزارش فارس، منطقه محروم سه هزار از توابع بخش خرم آباد تنکابن سال گذشته براثر جاری شدن سیل ناشی از ذوب یخچال‌های بالا دست از نظر بسیاری از زیرساخت‌ها که محروم هم بود دچار آسیب و زیان شده بود که با خسارت جانی همراه نبود و به غیر از اقدامات و کمک شهرستانی تاکنون هیچ بودجه‌ای برای ترمیم خسارات ناشی از این سیل به آن از استان و یا کشور اختصاص نیافته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.195 seconds.